THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, April 15, 2014

missing

Hai. Assalamualaikum. Pagi2 gini best gak klu update blog. Guna fon pun fon laa. Dgn keadaan kesihatan yg xberapa ok. Gagah jugak nk update. Sbb g stalk cik stich punya moment. Haihh kite rindu awak oh cik stitch. Rinduu. Apakan daya. Hukhuk. Biar la oh nk kata sombung or what. Xkesah pun xterkesan pun klu ckp aku cmtu. Aku rasa apa yg aku buat ni betui. Rasa laa. Haha. Since xjd jumpa haritu,wa sgt sgt sgt terasa. Tahu dorang pun. So aku decide diam selama mana yg mungkin sampai semua ok ok saje. But in the same time wa tgk jugak ape update merekaorang. Sampai smlm. I had a deep conversation with cik keropi. Xde laa deep mane kott. Dia mcm biase dia la. Sedih keciwa. Akuu bantai2 je dia. Kesiann diaa. Haha tp aku puas. Jd org jgn budoh tau cik keropi. Sorry, kite buat ni sbb kite sayangg. Xsanggup dh. lepaaas tu,me n cik keropi dh ok ok je. Tp smpai skrng wa xcntct cik stitch. Biar la dia dgn hidup dia. Kesian dia. Dh pnt sgt nk layan karenah manusia keliling dia kott? So let her be. Tapi apa pun rindu tetap rindu. Xboleh buat ape ;) rinduuu cik stitch angat2. Tp mampu tulis sini. N harap dia baca. N paham. N duk diamm je tayah balas balik rindu ni pun xpe. Asal tahu je aku rindu kau, stitch. Bye.

0 comments: